Tuesday, December 30, 2008

Qisha Adriana

Best giler cuti lelama nih...hehehe..rasa cam tak leh terima hakikat kena start balik kerja..ihik2...

Anyway all went well ...alhamdulillah..saya selamat melahirkan seorang baby perempuan 2.95kg dengan svd (natural birth).Truthfully I think all the crap about second time being easier is a lie!!hehe...qishas birth was actually worst...sampai sekarang kalau kena sembelit and get that ala2 memulas feel...i cringe and remember the 22nd of October!!!

Qisha is now sleeping and daniel is at school...=).I am trying to savour these last moments of cuti..tapi stok susu cik qisha tak cukup lagi...cemaner nih...aba dier dah hint cakap alaaa...tinggal setin kecik isomil just in case EBM tak cukup...noooooooooooooo.....i seriously plan to exclusively breastfeed her until two...amin..ya rabb...


anyway here are pictures of my little angel

Qisha @ 1 day

and here is Qisha @ 2 months!







and just to make things interesting hehehe...this is daniels latest hobby!!!

sarah! aku nk nengok gambar adam!!

9 cheers!:

Anonymous said...

sya!!cute giler baby mung....aku nak g melawat mung this weekend leh dak?ada pressie sikit untuk cik qisha..kak siti

Madam Robert said...

wah wah wahhh~* kembali berblog?!! =p

TEBALnye rambut Qisya! dah 2 bulan dah ekk~* and betullah! sama date ngn Sylvere! hahaa.. haunted~!

and Daniel! swimming dah skang! bestnye.. Acik Hana tak pandai swim!! boleh laa Daniel ajar nnt ye. =p

Cerita bonda said...

sya!!! comeynye qisha. ni yg rasa nka buat menantu ni..

ehehe

aku nampak mcm muka hang..tapi lebih kepada mak hang. betulla ada iras muka mak hang sket

Mimiamilia said...

betul kata sarah.muka mak hang...huhuhu tapi idung tetap jenama 'syarina'. cute jer!!

ehehe

sya said...

kak siti: datangla rumah!! nanti sya call akak

hanot: hehe..rambut dia macam org tua...kalau g maner2 rambut dier yg dapat perhatian...rambut dier ada grunge look..messy giler

cp sarah: hehhe,,rupa cam mak aku ker..mak aku tak tengok live lagi cucu dier...insyaAllah bulan dua nih baru parents aku balik cuti

mie: hidun tu maintain!!!bak kata mama sarah kalau jumpa anak aku kat ikea leh tahu dia anak aku..hidung penyet...arif kata hidung landslide...

Madam Robert said...

hidung landslide? hahaa.. beng0ng arif~*!

sya said...

macam hana tak kenal arif..kutuk aku nombor satu..heheheh...

Cerita bonda said...

hidung landslide? unik apa hidung hang tu..

tak kesah aaa.. janji kalau jumpa kat ikea menangis carik mak dia, aku taula anak sapa. mak dia kalau masuk ikea musti lupa anak nye

Madam Robert said...

hana masuk IKEA lupa husband, bleh~?? ^^